متن و ترجمه فارسی اهنگ I Won’t Let You Go از Avril Lavigne در ادامه مطلب :
Everything
اينجا پره از بيوگرافي و متن آهنگ و .......
درباره وبلاگ


سلام من آيرينا هستم . 13 سالمه . خوشحالم اين وبلاگ رو براي ديدن انتخاب كردين. اينجا حدودا همه چيز پيدا ميشه. حتما نظر بدين تا اگه وبم مشكلي داشت بتونم درستش كنم. مرسي

پيوندها
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بيوگرافي و متن آهنگ ها و آدرس ayrina2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
ayrina

آخرین مطالب


 
دو شنبه 5 / 12 / 1391برچسب:Avril Lavigne ,متن,ترجمه, :: 19:35 :: نويسنده : ayrina

 

————————————————

When you’re falling,

وقتی که از پا در اومدی

you’re crushing

و داری نابود میشی

When your fire has turn to ashes

و آتیشت به خاکستر تبدیل شد

You’re screaming,

و فریاد میزنی

your heart is bleeding

و دلت خون میشه

When you’re feeling like there’s no reason

وقتی که دیگه دلیلی واسه ادامه نمیبینی

I won’t let you go…

من نمیزارم بری

No, I… I won’t let you go

نه….من …من نمیزارم بری

It’s when you’re all alone,

وقتی که خیلی تنهایی

and it’s cold and there’s no one to hold

و احساس بیرمقی میکنی و کسی نیست که در آغوشت بگیره

When you feeling lost and there’s nowhere,

وقتی که احساس درماندگی میکنی و هیچ جا …

there’s nowhere to go

هیچ جا واسه رفتنت باقی نمیمونه

When you’re feeling sad,

وقتی احساس ناراحتی میکنی

don’t forget you can reach for my hand

یادت نره تو میتونی دستاهای منو داشته باشی

When you feeling down just remember…

وقتی احساس سقوط میکنی فقط یادت باشه

I won’t let you go… I won’t let you go…

I won’t let you go… I won’t let you go…

(نمیزارم بری) من راحت واینمی ایستم که تباه شی

When you’re torn down,

وقتی داری داغون میشی

when you’re messed up

وقتی داری ازبین میری

Don’t you give in…

تسلیم نشو

No, don’t you give up.

نه …پایین نیا…..

When you’re drowning,

وقتی داری غرق میشی

and you’re fading Always know that,

وداری نابود میشی .همیشه اینو بدون

I’m always waiting

همیشه من منتظرتم

And I… I won’t let you go..

و…من ….نمیزارم بری

No, I won’t let you go..

نه….نمیزارم بری(من راحت نمی ایستم که تباه شی)

It’s when you’re all alone,

وقتی که خیلی تنهایی

and it’s cold and there’s no one to hold

و احساس بیرمقی میکنی و کسی نیست که در آغوشت بگیره

When you’re feeling lost and there’s nowhere,

وقتی که احساس درماندگی میکنی و هیچ جا …

there’s nowhere to go

هیچ جا واسه رفتنت باقی نمیمونه

When you’re feeling sad,

وقتی احساس ناراحتی میکنی

don’t forget you can reach for my hand

یادت نره تو میتونی دستاهای منو داشته باشی

When you feeling down just remember, remember, remember….

وقتی احساس سقوط میکنی فقط یادت بیار یادت بیار…….

When I said forever,

وقتی میگفتم همیشه

I know that I meant forever…

من میدونم من منظورم برای همیشه بود

And I won’t let you down,

و من تو رو کنار نمیزارم

I can always be found,

من همیشه هستم

and I’m always around….

من همین دور و اطراف هستم

When you’re all alone,

وقتی همه تنهات گذاشتن

it’s cold, there’s no one to hold

و احساس بیرمقی میکنی و کسی نیست که در آغوشت بگیره

When you’re feeling lost and there’s nowhere,

وقتی که احساس درماندگی میکنی و هیچ جا …

nowhere…

هیچ جا

When you’re feeling sad,

وقتی احساس ناراحتی میکنی

don’t forget you can reach for my hand

یادت نره تو میتونی دستاهای منو داشته باشی

When you’re feeling bad just remember…

وقتی احساس بدی داری فقط یادت باشه

I won’t let you go… I won’t let you go…

I won’t let you go… I won’t let you go…

Won’t let you go…

نمیزارم بری


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: